wasza galeria

Motocykle zabytkowe dawniej i dziś

Własna inwencja

Nie jest to zgodne z polityką motocykli zabytkowych, ale mój młodzieńczy zapał konstruktorski skłonił mnie do modernizacji technicznych silnika.. Przede wszystkim polecam przeróbkę pokrywy skrzyni biegów na simmeringi, co lepiej uszczelni wspomniane wcześniej wałki, pamiętajmy jednak że wtedy tulejki również musza zostać wymienione i dokładnie spasowane z wałkami, ponieważ tak małe simmeringi wymagają bardzo małego luzu. Polecam również bardziej ambitnym konstruktorom, aby alternator był umieszczony pod klapą sprzęgła. Ta przeróbka wymaga już nie tylko dużej znajomości elektrotechniki, ale i dysponowaniem odpowiednim sprzętem. Myślę ze mój alternator doskonale obrazują zdjęcia które zamieszczam poniżej. Dodam tylko że dystans, który musiałem zapełnić odsądzając klapę silnika jest wycięty z innego bloku silnika Junaka.

 
Wykonanie: Sznapka.pl